ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

Please wait...

 

הסיבות הרבות לצורך של בעל עסק קטן בייעוץ עסקי ממוקד

עסקים קטנים מציגים אתגרים גדולים עבור כל מי שמקים אתם. לאורך השנים אנו יכולים לראות את התמונה הדי כואבת של מלחמתם של בעלי עסקים קטנים בלא מעט זירות. המנהלים של עסקים אלה נאלצים להתמודד מול מתחרים רבים, לעמוד במשימות הניהול היומיומיות, להתמודד מול ספקים מסוגים שונים, לגבות כספים מלקוחות, לעמוד על הזכויות השונות מול רשויות המס, ולעבוד בצורה נכונה מול בנקים וגורמי מימון אחרים בשוק הישראלי.

עסקים קטנים רבים מבינים אט אט את החשיבות של ייעוץ עסקי. הייעוץ מגורם מקצועי חשוב לעסק קטן לא רק כשעסק תקוע, לא מתפקד כמו שצריך או כשקיימת בו בעיית מוטיבציה, אלא גם במצב בו יש לא מעט דברים בעסק שפועלים כשורה והישגיו סבירים פחות יותר. כדאי תמיד לבדוק מה יכול להציע יועץ עסקי שמתמחה בעבודה עם בעלי עסקים קטנים בישראל. ייעוץ מקצועי ימנע מבעל העסק לבצע טעויות בסיסיות, בין אם מדובר בעסק חדש או בעסק ותיק שכבר רץ מספר שנים. במסגרת ייעוץ לעסקים קטנים של קבוצת ביזנסוייז יקבל בעל העסק ניתוח מקיף של בית העסק שלו. הניתוח יעסוק בצדדים שונים של העסק, החל מצד המימון וגיוס הכספים (הפן הפיננסי) וכלה בפן השיווקי אסטרטגי. כמו כן, יכול הייעוץ לעזור מאוד למי שמעוניין להרחיב את הפעילות העסקית שלו ולהצמיח עסק איתן לטווח הארוך.

ייעוץ שמוביל לתוצאות

ייעוץ עסקי לעסק קטן – ביצוע הפעולות הנכונות

ייעוץ עסקי מקיף לעסקים קטנים יהיה כזה שיתייחס בצורה רלוונטית וספציפית לאופיו של העסק הקטן לו הוא מייעץ ולמטרות וליעדים של בעליו. יועץ מנוסה שמכיר היטב את העסקים הקטנים במדינה, יידע לתת עצות רבות וטובות שיקלו מאוד על כל בעל עסק קטן. בפועל, היועץ יספק הכוונה בכל הקשור להגדרה של אסטרטגיות עסקיות, בנייה של תכנית עסקית, בחינה של כניסה לשווקים חדשים, פיתוח של מוצרים או של שירותים נוספים שהעסק יכול להציע, ושיפור של תהליכי עבודה ומכירה בכל עסק קטן.

בנוסף לכך, ייעוץ עסקי לעסקים קטנים נוגע גם בלא מעט היבטים שקיימים מאחורי הקלעים של העסק, אם ניתן להגדיר את זה כך. הכוונה היא לכך שבעל העסק לומד בצורה מעמיקה כיצד לנתח נתונים עסקיים חשובים, לבצע סקרים איכותיים, לבחון מחדש את קהלי היעד ולבחון את תמהיל המוצרים או השירותים שלו ואת ההתאמה שלהם ללקוחותיו. כלומר, הייעוץ העסקי לא רק משפר את העסק הקטן עצמו, אלא תורם רבות גם לבעל העסק, מספק לו כלים להתמודדות עתידית עם אתגרי המשק הישראלי ומראה לו כיצד לנהל את העסק שלו בצורה ממוקדת יותר שתאפשר שליטה מלאה על העסק תוך בניית מערכת ניהול ובקרה.

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

שיפור הרווחיות של עסק קטן בדרך להצלחה גדולה

מטרות ברורות מאוד עומדות בפני מי שמעוניין בשירותי ייעוץ עסקי לעסקים קטנים. זאת מאחר וכל בעל עסק מעוניין לראות תוצאות עסקיות חיוביות כתוצאה משירות חשוב זה. כך נהנים רבים מבעלי העסקים הקטנים מליווי עסקי ברמה גבוהה שבעזרתו יתוקנו ליקויים מהם סובל העסק כמו צמצום הוצאות כספיות מיותרות, ינתנו המלצות על מהלכי ייעול שיגדילו את הסיכוי לרווחיות ולבחינה מחודשת של לא מעט תהליכים בעסק ועוד. כל אלו על מנת ליצור מערכת איכותית ויעילה יותר ששומרת על משאבי העסק ומנצלת אותם בצורה נכונה יותר.

הסטטיסטיקות מראות שמעל 30% מהעסקים הקטנים נסגרים תוך 5 שנים מיום הקמתם. ייעוץ עסקי לעסקים קטנים בישראל יכול לעשות את ההבדל שבין הצלחה לכישלון. אם אתם לא מסתפקים בעסק שמצליח לשמור את הראש מעל המים ולשרוד, אלא רוצים להגיע לפריצת דרך עסקית אמיתית ולהגדיל רווחים – אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתחיל תהליך חשוב מאין כמוהו.

רוצים לשמוע עוד על שירותינו בתחום ייעוץ לעסקים קטנים? השאירו פרטיכם וניצור עמכם קשר

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים, ללא התחייבות
שם:
טלפון:
יישוב מגורים:
שם החברה:

משהו נוסף לומר:

דילוג לתוכן