שיווק דיגיטלי לעסק שלך – מהן האפשרויות?

Please wait...
ייעוץ
הצלחה או כישלון?
הלוואות לעסקים - לחצו על התמונה למידע נוסף

הלוואות לעסקים
הגדלת רווחי העסק

אנו חיים בעולם בו כולנו מחוברים בדרך זו או אחרת לרשת האינטרנט ונמצאים בגלישה מתמדת. עובדה זו פותחת עולם ומלואו עבור עסקים שכעת יכולים לשווק, למתג ולפרסם את עצמם באמצעות פלטפורמות מגוונות, להגביר מכירות ולעלות לתודעה הציבורית בקלות רבה יותר. שיווק דיגיטלי מהווה את מכלול האפשרויות לעשות זאת, וכאן נפרט בדיוק במה מדובר.

 

שיווק דיגיטלי של אתר האינטרנט שלכם 

היום אנשים פחות מחפשים אחר נותני שירותים כאלו ואחרים או סחורות שונות באמצעות שיטוט ברחוב או בקניון. הדרך הנוחה, המהירה והאפקטיבית יותר היא פשוט לאתר את מבוקשינו ברחבי האינטרנט תוך שימוש במנוע החיפוש של גוגל. שיווק דיגיטלי איכותי יאפשר למצב את אתר האינטרנט העסקי שלכם לאחר הקלדת ביטוי החיפוש בעשרת המקומות הראשונים, שכן מעטים בוחרים להמשיך ולחפש בדפים שלאחר מכן. שיווק האתר מתבצע באמצעות 2 השיטות הבאות :

  • קידום ממומן – גוגל מציעה, בתמורה לתשלום כמובן, למקם את דף הבית שלכם במקומות הראשונים לאחר הקלדת מילות מפתח ספציפיות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. כל מילה עולה בהתאם לפופולאריות שלה ברחבי האינטרנט ומספר ההקלדות שלה ולאורך הזמן המבוקש. התהליך מתאים עבור כל אתר באשר הוא ועל כן ניתן להשתמש בו עבור אתרים שאינם "מושקעים", חדשים או במהלך הקמה או כאשר מעוניינים לקדם מכירות של מוצר או שירות באופן מכוון. לאחר הפסקת התשלום לגוגל, האתר "יצוף" מחדש בהתאם למידת הרלבנטיות וקריטריונים נוספים (בסעיף הבא) ולאו דווקא במקומות הראשונים.
  • קידום אורגני – אתר שמקודם אורגנית בצורה מקצועית נשאר בתודעה הציבורית לאורך זמן ואינו תלוי בתשלום לגוגל. כיצד הדבר מתבצע? ובכן, מנוע החיפוש של גוגל מזהה איכות והתאמה למילות החיפוש ומדרג את האתרים הרלבנטיים והאיכותיים יותר במקומות גבוהים יותר ללא תשלום. שיווק דיגיטלי חכם יעסוק רבות בהיבט האורגני שכולל את כתיבת האתר בקוד איכותי, שתילת מילות מפתח במיקום אופטימאלי, כתיבת תוכן איכותי ומקורי ועוד.

 

חשוב לציין את ההבדל המהותי בין שני הסעיפים, מעבר לתשלום לגוגל. בעוד הקידום האורגני הינו תהליך שלוקח זמן, הקידום הממומן תוצאותיו ניכרות מייד לאחר התשלום ועל כן כדאי לשלב שתי אפשרויות אלו במקביל.

 

אפשרויות נוספות של שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי לעסק

ניתן למצוא עוד מספר אפשרויות לביצוע שיווק דיגיטלי ברחבי האינטרנט:

  • פייסבוק – דף עסקי בפייסבוק מציע עולם ומלואו עבור העסק. יכולת ניהול פשוטה, מעקב אחר סטטיסטיקות וקידום ממומן ייחודי ש- "דוחף" את השירות או המוצרים שלכם ע"פ חתכים מסוימים.
  • מודעות באתרים – ניתן להשתמש במודעות קבועות או קופצות באתרים רלבנטיים שאינם האתר שלכם. המודעות עשויות להפנות לדף הבית, דף הפייסבוק או דף תדמיתי כלשהו.
  • דיוור – ניתן אף להשתמש בתוכנות שמסוגלות לשלוח אימיילים להמוני נמענים ובלחיצת כפתור, בעיקר לצרכי קמפיינים ספציפיים.

רוצים לשמוע עוד על שירותי השיווק הדיגיטלי שלנו? השאירו פרטיכם וניצור עמכם קשר בהקדם

השם שלך:

טלפון:

יישוב מגורים:

שם החברה:

משהו נוסף לומר לנו:

דילוג לתוכן