קידום עסקים באינטרנט – איך ועם מי?

Please wait...
ייעוץ
הצלחה או כישלון?
הלוואות לעסקים - לחצו על התמונה למידע נוסף

הלוואות לעסקים
הגדלת רווחי העסק

למי מיועד, מה הוא ייתן לכם ולמה בכלל צריך את זה?

הקדמה: היה לכם רעיון טוב והחלטתם להקים עסק חדש. השגתם בהצלחה מימון עבור שלבי פתיחת העסק הראשונים ופניתם ליועץ עסקי על מנת שיבנה לכם תוכנית עסקית מסודרת למספר שנים קדימה. אפילו הצלחתם להתניע את העסק ובעולם האמיתי (זה שמחוץ לרשת האינטרנט) העסק כבר מתחיל לייצר הכנסות. אז מה עושים עכשיו? מה השלב הבא? מהו הדבר שיכול לעזור לעסק להגדיל משמעותית את קצב הצמיחה שלו ולבסס את עצמו גם מחוץ לעולם האמיתי והפיזי? ניחשתם נכון – אתר אינטרנט, ולא סתם אתר אינטרנט, אלא אתר אינטרנט מקודם בעל נוכחות וניראות בעולם הוירטואלי שיודע לייצר לכם לקוחות.

למה מתכוונים כשמציעים לכם קידום עסקים באינטרנט?

בהנחה שעברתם את כל השלבים שהוצגו בפסקה הראשונהקידום עסקים באינטרנט אתם נמצאים כעת בשלב שבו העסק פועל (הן מחוץ לרשת האינטרנט והן בתוכה), אך אתם לא מוכנים להסתפק בעסק קטן שמצליח לכסות את הוצאותיו ואולי אפילו להשאיר רווח קטן לבעליו. אתם רוצים עסק רווחי, ובצדק! אז יש לנו רעיון בשבילכם. מה הייתם אומרים לו אתר האינטרנט שלכם, מעבר להיותו אתר שמהווה עבורכם מעין כרטיס ביקור ומעוצב יפה, היה יודע לייצר לעסק שלכם פניות של לקוחות חדשים על בסיס יומי? ודאי הייתם שואלים כיצד ניתן להשיג זאת נכון? אז הנה התשובה בקצרה: מה שאתם רוצים זה גורם שמתמחה בשיווק ובקידום עסקים באינטרנט. גורם שיידע להפוך את אתר האינטרנט שלכם למכונה לייצור לקוחות.

איך מקדמים אתר של עסק באינטרנט? גוגל ופייסבוק

נכון להיום ערוצי השיווק החזקים ביותר לקידום אתר של עסק באינטרנט הם שתי ענקיות הטכנולוגיה גוגל ופייסבוק. גוגל היא זו ששולטת כיום ללא עוררין בשוק מנועי החיפוש. מנוע החיפוש של גוגל הוא המקום אליו רוב הגולשים (מעל 80%) פונים על מנת לחפש מידע, מוצר או שירות מכל סוג שהוא באינטרנט. פייסבוק יריבתה, היא החברה הדומיננטית ביותר כיום בתחום הרשתות החברתיות, יחד עם טוויטר. כמות הגולשים האדירה שמתרכזת באתרים של שתי ענקיות אלה מסבירה מדוע כל עסק שרוצה לקדם את עצמו ברשת האינטרנט יהיה חייב לפנות לשני ערוצי השיווק הנ"ל ולנסות להגדיל את הנוכחות שלו בהם לרמת המקסימום. הסיפור כאן הוא פשוט – אתם רוצים למשוך כמה שיותר גולשים רלוונטיים לאתר העסק שלכם מתוך מטרה ברורה להפוך אותם ללקוחותיכם.

איך לקדם את אתר האינטרנט של עסקכם במנוע החיפוש של גוגל? כל "התורה" על רגל אחת…

קידום אתרים בגוגל מתחלק לשני תחומים עיקריים:

הראשון הוא קידום אתרים אורגני (SEO), אשר במסגרתו מקדם האתר מבצע אופטימזציה של האתר עבור מנוע החיפוש של גוגל ברגע בו הוא מקבל לידיו את האתר (נקרא גם On-Site SEO) בפעם הראשונה. אופטימיזציה זו כוללת בין היתר תיקון שגיאות בקוד האתר, ניסוח שיווקי ומוכר של כותרות ותיאורי הדפים השונים באתר, וידוא שכל הקישורים הפנימיים באתר תקינים, עיבוי, ניפוח והעשרת תכני האתר כך שיתאימו לביטויי החיפוש שהאתר מכוון אליהם ויהפכו ליותר שיווקיים וניתוח אנליטי של תנועת הגולשים באתר מתוך מטרה ללמוד על ההתנהגות שלהם, העדפותיהם, אילו מבין דפי האתר אהבו יותר ואילו פחות ומהם האיזורים שמשכו הכי הרבה את תשומת לבם. לאחר שסיים המקדם את המעבר הראשוני וביצוע האופטימיזציה לאתר העסק עצמו הוא עובר לטפל בפן האחר של קידום האתרים האורגני והוא שיווק האתר ברשת (נקרא גם Off-Site SEO). פן זה כולל בתוכו בנייה של קישורים אל אתר העסק באתרים רלוונטיים, חזקים וסמכותיים ברשת. ככל שהאתר שמקשר אל אתר קישורים לאתר העסקהעסק שלנו חזק ומפותח יותר כך הכוח שמעביר הקישור ממנו אלינו (נקרא גם Link Juice) רב יותר ויסייע לאתר שלנו להתקדם בדירוג של גוגל לביטויי החיפוש הרלוונטיים. מדוע שאתר אחר יירצה לקשר לאתר שלנו באופן טבעי אתם שואלים? ברוב המקרים אין לו שום רצון או אינטרס לעשות זאת, ולכן דרוש מקדם אתרים שיבנה את הקישורים הנ"ל באתרים המאפשרים זאת. והנה כלל אצבע: ככל שקשה יותר להשיג קישור כך השווי של קישור זה יהיה גבוה יותר. לדוגמא: מי לא היה רוצה קישור רלוונטי לאתר שלו מאתרים כמו Ynet או Mako, אך קישור שכזה בדרך כלל בלתי ניתן להשיג, בטח שלא בחינם. לסיכום, בעולם וירטואלי בו קישורים טבעיים (קישורים שאת בנייתם לא אנחנו יזמנו) לאתר שלנו הם משהו שניתן להשיג רק על ידי שכירת שירותיהם של קופירייטרים מהשורה הראשונה שימציאו רעיון שיווקי עבור האתר שלנו (מה שיגרום לאחרים לקשר אליו באופן טבעי), יש צורך להסתמך על בניית קישורים יזומה לאתר שלנו. בניית קישורים כיום עדיין נחשבת לחלק אינטגרלי מתהליך קידום אתר העסק בגוגל. בסופו של התהליך המטרה היא להביא את אתר העסק למיקום גבוה בדירוג של מנוע החיפוש גוגל עבור ביטויי החיפוש הרלוונטיים לעסק שלנו, דבר אשר ייצר עבורנו לקוחות חדשים. לטובת מי שלא מכיר, תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל הן אלה אשר ממוקמות מתחת לתוצאות החיפוש הממומנות (אלה שלידן כתובה בצבע צהוב המילה "מודעה". ראו תמונה מצורפת מתחת. על המודעות הממומנות נדבר מיד).

התחום השני הוא קידום אתרים ממומן (PPC = Pay Per Click) בתשלום, אשר במסגרתו אנו משלמים לגוגל סכום כסף קידום אתרים אורגני או קידום ממומןמסוים שיכול לנוע בין שקל לכמה עשרות שקלים (משתנה מנישה לנישה) עבור כל הקלקה שמקליק גולש על מודעה שיצרנו. את המודעות יוצרים באמצעות ממשק הפרסום המתקדם של גוגל (Google Adwords) שמספק כלים וסטטיסטיקות דרכם ניתן למקסם תועלת עבור אתר העסק שלנו ולבחור עבור אילו ביטויי חיפוש המודעות שלנו תופענה בחלקו העליון והצדדי של דף מנוע החיפוש.

יתרונות וחסרונות של כל שיטת קידום אתר בגוגל:

בקידום אורגני של אתר העסק ייקח אמנם קצת יותר זמן עד שהאתר יופיע במיקומים גבוהים במנוע החיפוש, אך לאחר שהוא יגיע למיקומים גבוהים הוא יוכל להישאר בהם מבלי שתידרש יותר מדי עבודה. קידום אורגני מתמקד בטווח הארוך. בקידום הממומן לעומת זאת, האתר שלנו יופיע מיד עם הפעלת המודעה שיצרנו, אך אנו נאלץ לשלם כל זמן שנרצה שהמודעה שלנו תישאר באוויר. ברגע שנפסיק לשלם האתר יפסיק להופיע. קידום ממומן מתמקד בטווח הקצר.

איך לקדם את אתר האינטרנט של עסקכם בפייסבוק? דף עסקי בפייסבוק

דף פייסבוק עסקי הוא דבר שעשוי להועיל לכל עסק. דף הפייסבוק עוזר לשמור על קשר עם לקוחות העסק ולעדכן אותם במתרחש (שינויים שעובר העסק, מבצעים, חידושים וכד') שהרי רובם כנראה נכנסים לפייסבוק בתדירות די גבוהה. אם יש לכם עסק רצוי מאד שיהיה לכם גם דף פייסבוק פעיל שמתעדכן על בסיס יומי. פרט לכך, כמו אצל גוגל, גם בפייסבוק יש אפשרות לקידום ממומן של עסק. יצירת פרסומות שיופיעו לגולשים רלוונטיים כחלק מרצף העדכונים ב-Feed ויובילו אותם לאתר העסק שלכם.

קבוצת ביזנסוייז מספקת בין מגוון שירותיה גם שירותי קידום עסקים באינטרנט. המומחים שלנו בעלי ניסיון של שנים רבות בקידום עסקים ברשת האינטרנט ויודעים בדיוק מה לעשות כדי להביא את אתר העסק שלכם למקסימום נראות וחשיפה. דעו כי פעילות השיווק האינטרנטית שלנו תניב לכם ערך אמיתי ותאפשר הגדלת מכירות דרך האינטרנט. האינטרנט בכלל, וגוגל ופייסבוק בפרט הפכו כיום לערוצי שיווק שלכל עסק כדאי לפעול בהם ולנצל אותם לטובת הגדלת קהל הלקוחות שלו, מה שיוביל לגידול ברווחים.

אז מה אתם אומרים? מעוניינים לקדם את העסק שלכם באינטרנט? צרו קשר ויחד נתחיל לייצר לקוחות חדשים

רוצים לשמוע עוד על שירותי קידום העסקים שלנו באינטרנט? השאירו פרטיכם וניצור עמכם קשר בהקדם

תנו לנו לעזור לעסק שלכם להמריא לגבהים חדשים,
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות, השאירו פרטים:

השם שלך:

טלפון:

יישוב מגורים:

שם החברה:

משהו נוסף לומר לנו:

דילוג לתוכן