בניית אתר אינטרנט לעסק – למה זה כל כך חשוב ואיך עושים זאת

Please wait...
ייעוץ
הצלחה או כישלון?
הלוואות לעסקים - לחצו על התמונה למידע נוסף

הלוואות לעסקים
הגדלת רווחי העסק

מדוע בעידן הנוכחי כל עסק חייב אתר אינטרנט?

הקדמה: מכירים את המשפט "אם אתה לא שם אתה לא קיים"? זהו המשפט שמתאר באופן המדויק ביותר את הצורך של בתי עסק (כמעט בכל תחום) בנוכחות אינטרנטית רחבה בכלל ובאתר אינטרנט עסקי בפרט.
כיום, בעידן בו אין כמעט אדם שלא משתמש באינטרנט על בסיס יומי, עסק שאין לו אתר אינטרנט מקודם ודומיננטי מפספס מאות אלפי לקוחות פוטנציאליים בשנה.
אם בעבר עסק עוד היה יכול לתפקד לא רע גם בלי נוכחות אינטרנטית, כיום מדובר בסיפור אחר לגמרי ולקוחות שלא ימצאו את אתר העסק שלכם באינטרנט ככל הנראה יוותרו על השירותים או המוצרים שאתם מציעים.
אם כן, השאלה היא לא "האם יש צורך לבנות אתר עבור העסק?", אלא בעצם "איזה סוג של אתר לבנות?".

בניית אתר תדמית או אולי בכלל עדיף להקים חנות וירטואלית שיודעת למכור מוצרים?

בהנחה שעברתם את כל השלבים שהוצגו בפסקה הראשונהבניית אתר אינטרנט לעסק קיימים סוגים רבים של אתרי אינטרנט, אך במדריך זה נתמקד בשני סוגים עיקריים שמתאימים לעסקים וחברות: אתר תדמית וחנות וירטואלית.

מהו אתר תדמית ולאיזה סוג של עסקים יתאים?

אתר תדמית הוא אתר שמכיל את כל המידע שהגולש יהיה מעוניין לקבל על העסק כשיבקר בו. בדרך כלל אתרי תדמית מכילים תוכן רב ומעשיר אודות השירות שמספק העסק והמטרה שלהם היא לגרום לגולשים ליצור קשר עם נציגי העסק, בין אם טלפוני ובין אם דרך השארת פרטים בטופס שממוקם באתר (מה שמכונה גם כ"Lead").
באתרי תדמית בוחרים בדרך כלל עסקים שמציעים שירות כלשהו ולא מוכרים מוצרים פיזיים. במידה והעסק מוכר מוצרים (חנות בגדים למשל), כמובן שעדיף לו לבחור באפשרות של חנות וירטואלית שיודעת למכור את מוצריו אונליין ולספק אותם במשלוח אל בית הלקוח.

מהי חנות וירטואלית ולאיזה סוג של עסקים תתאים?

כאמור, חנות מקוונת מתאימה לעסקים שמוכרים מוצרים פיזיים ועמידים (לא מוצרי מזון). לדוגמא: עסקים למכירת בגדים, מוצרי בריאות, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, תכשיטים וכד'. חנות וירטואלית תאפשר לבית העסק (באמצעות שיווק נכון) להפיץ ולמכור את מוצריו לקהל גדול יותר מזה שהיה מוכר לו אילו היה פועל במתכונת של חנות פיזית בלבד.
כיום התחום כבר די מפותח וחנויות וירטואליות נהיו דבר שבשגרה כאשר יותר ויותר אנשים קונים מוצרים דרך האינטרנט. אם יש לכם עסק שמוכר מוצרים פיזיים – הקמת חנות וריטואלית היא האופציה המתאימה עבורכם.

כמה עולה להקים אתר חדש לעסק?

עלות הקמת אתר לעסק אינה אחידה בכל מקום ובדרך כלל משתנה בהתאם לסוג האתר ולחברה שבונה אותו.
כך למשל, מחיר של אתר תדמית חדש לעסק בעל עיצוב ייחודי, אשר ייבנה על ידי חברה מקצועית לבניית אתרים צפוי לעלות לכם בין 4000 ₪ ל-6,000 ₪.
מחירו של אתר עם חנות וירטואלית הינו גבוה יותר וטווח המחירים של אתר שכזה נע בין 7,000 ₪ ל-15,000 ₪.

בניית אתר אינטרנט רספונסיבי ומותאם לגלישה מהטלפון הנייד

למי מכם שהצליח איכשהו לפספס את המהפכה שחוללה גוגל בתוצאות החיפוש שלה כדאי לדעת שהחל מחודש אפריל 2015 אתר שאינו מותאם לגלישה דרך טלפונים ניידים ייפגע בדירוג בתוצאות החיפוש של גוגל וניתנת עדיפות ברורה לאתרים אשר מותאמים לגלישה מהסמארטפון.
אם כן, התאמת אתר אינטרנט לטלפוון הנייד כבר איננה רשות, והפכה לחובה על כל עסק.

מהי מערכת ניהול תוכן ואיך זה קשור להתאמת אתר העסק לטלפון הנייד?

מערכת ניהול תוכן (CMS באנגלית) היא מערכת שמאפשרת לכל אדם ובעל עסק לנהל ולעדכן את תוכן אתר האינטרנט שלו מבלי לדעת שום דבר בתיכנות.
מערכת ניהול התוכן הנפוצה והפופולארית ביותר כיום היא וורדפרס (WordPress). שתי הסיבות המרכזיות להיותה כה פופולארית הן קלות השימוש בממשק הנוח למדי שמציעה וורדפרס והתאימות של אתר הבנוי על תבנית וורדפרס לקידום בגוגל (האלגוריתם של גוגל נותן העדפה לאתרים מבוססי וורדפרס על פני אתרים אחרים).
זאת ועוד, יתרון משמעותי נוסף של אתר וורדפרס הוא התאימות שלו לטלפונים ניידים. מרבית תבניות הוורדפרס יודעות להתאים את אתר האינטרנט אוטומטית לטלפון הנייד ובכך לחסוך לבעל העסק עלויות נוספות.

בניית אתר לעסק – נקודות חשובות

  1. * ודאו שהחברה שבונה את אתר העסק מבצעת אפיון נכון של השירותים או המוצרים אותם מספק בית העסק ובונה את האתר בהתאם לכך הן מבחינה אסתטית-עיצובית והן מבחינה טכנולוגית.
  2. * ודאו שהאתר מותאם לגלישה מטלפונים ניידים.
  3. * ודאו שאתם מקבלים גישה למערכת ניהול התוכן דרכה תוכלו לערוך ולעדכן את תכני האתר באופן עצמאי.
  4. * בקשו מבונה האתר להכניס בו כפתורי שיתוף שמאשרים לשתף את תוכן האתר ברשתות החברתיות.

האם בניית אתר לעסק תספיק לכם בכדי להשיג לקוחות חדשים?

התשובה בקצרה: לא. וכעת נסביר מדוע. כפי שהסברנו לכם בעבר במדריך שלנו על קידום עסקים באינטרנט, אתר אינטרנט, יפה ואטרקטיבי ככל שיהיה, אשר אינו מקודם במנועי חיפוש, משול לחנות מדהימה שממוקמת בפינת הרחוב, במקום נידח אליו אף אחד לא מגיע.
כדי להפוך את אתר העסק למכונה לייצור לקוחות חדשים יש צורך לקדם אותו במנוע החיפוש של גוגל וברשתות החברתיות. זוהי הדרך האידאלית לייצר לידים (Leads = לקוחות) חדשים על בסיס יומי עבור העסק שלכם.

איתור חברה מומלצת שמציעה שירותי בניית אתרים לעסקים

קבוצת ביזנסוייז מציעה שירותי בניית אתרים לעסקים, כמו גם שירותי שיווק מתקדמים של האתר ברשת האינטרנט לצורך הגדלת החשיפה לעסק שלכם והרחבת מעגל הלקוחות שלו.

רוצים לשמוע עוד על שירותי בניית האתרים לעסקים שלנו? השאירו פרטיכם וניצור עמכם קשר בהקדם

השם שלך:

טלפון:

יישוב מגורים:

שם החברה:

משהו נוסף לומר לנו:

דילוג לתוכן