איך מומלץ להקים אתר תדמית לעסק?

Please wait...
ייעוץ
הצלחה או כישלון?
הלוואות לעסקים - לחצו על התמונה למידע נוסף

הלוואות לעסקים
הגדלת רווחי העסק

כיום, בתקופה בה כמעט לכל בית עסק יש לפחות אתר אחד, השאלה "האם אנחנו זקוקים לאתר עסקי?" כבר איננה עולה. היא הוחלפה על ידי הידיעה כי כל בית עסק וארגון חייב אתר, והשאלה הטבעית הנשאלת היא "איזה סוג של אתר אנחנו צריכים?", כאשר צרכי העסק מכתיבים את התשובה ואת סוג האתר הנדרש.

אבל, גם ארגונים ובתי עסק שאינם זקוקים לאתרים מורכבים ויוצאי דופן (כחנויות וירטואליות, עם מנגנוני קניה וסליקה מסובכים) נזקקים לאתר תדמית משלהם. פשוט, מאחר ואתר תדמית עסקי כיום לא רק מהווה תחליף אינטרנטי ראוי לכרטיס הביקור הקלאסי, אלא אף מאפשר לכם אינטראקציה עם לקוחותיכם הקיימים וגם עם אלה הפוטנציאליים.

 

מהו אתר תדמית המוגדר כטוב?

מכירים את הסיפור ההודי על העיוורים שהתבקשו לתאר פיל אחרי שמיששו אותו? אתר תדמית דומה לאותו הפיל, כך שאם תשאלו מקדמים ובוני אתרים, מתכנתים, מפעילי שירותי אחסון שרת וירטואלי או גרפיקאים, מכל בעל מקצוע תזכו למגוון רחב של הגדרות, שכל אחת מהן מהווה רק חלק מהתמונה השלמה המרכיבה אתר תדמית טוב. אולם, על מנת שה"פיל" שלכם לא יהפוך לפיל לבן, בשורה התחתונה ובסיכומם של כל הגורמים, אתר תדמית טוב הוא אתר אפקטיבי.

 

מהם הגורמים ההופכים אתר לאפקטיבי?

הנה מספר קווים מנחים:

התאמה לקהל היעד – אתר התדמית שלכם צריך להתאים לקהל היעד שלכם מבחינה עיצובית וגם מבחינה תוכנית. אין זאת אומרת כי במידה והאתר פונה לבני נוער ניתן לזלזל באיכותם של הגרפיקה והתכנים המצויים בו. נהפוך הוא! ברוב המקרים, לבני נוער ישנו בסיס נרחב להשוואה מול אתרים מתחרים, אף יותר מאשר לגולשים המבוגרים יותר. לכן, בהחלט יש מקום לבצע התאמה מוכוונת-קהל יעד על בסיס אבחנות מבדלות בעת בחירת העיצוב, הגרפיקה וגם בעת כתיבת התכנים.

ממשק נוח – כל אתר, ובמיוחד אתר תדמית, חייב להיות מעוצב בצורה ידידותית לגולש המגיע אליו, גם אם זו לו הפעם הראשונה. הדבר מתבטא בתפריטים ברורים, כפתורי מעבר ושליחה בולטים, טפסים נהירים וכן הלאה. הגישה לכל מקום ולכל פונקציה באתר צריכה להיות אינטואיטיבית ככל שניתן, אחרי הכל, מי מאיתנו רוצה לבלות ערב שלם מול אתר, בניסיונות כושלים לעבור בין דף לדף, או בלחיצה חוזרת על כפתור מסוים?

גלישה מהירה – אין זה משנה היכן מאוחסן אתר התדמית שלכם, על שרת לוקלי פיזי או שרת וירטואלי, האתר שלכם חייב להגיב במהירות לבקשות המגיעות מצד דפדפני גולשים וגם לבקשות העכבישים של מנועי החיפוש המדרגים אותו. עליה איטית ולא רציפה, גמגום בתגובות ותופעות דומות ייגרמו לאתר שלכם להפוך למוקצה מחמת מיאוס בעיני גולשים ומנועי חיפוש כאחד. האחריות לבעיות בתחום זה (בצד השרת) מתחלקות בין תכני האתרים עצמם (למשל, תמונות גדולות וכבדות) לבין שרתי האחסון עליהם מצויים תכני האתר. לכן, יש לבחון באופן יסודי את שרתי האחסון השונים והתאמתם לצרכיכם.

 

לסיכום: אתרי תדמית כשמם הם – מיועדים לסייע ללקוחות פוטנציאליים לגבש את הרושם הראשוני שלהם עליכם ולהעניק מעין "טפיחה על השכם" המצדיקה את בחירתם של לקוחות קיימים. ישנן דרכים רבות בהן ניתן לשגות ולפספס את יצירת התדמית הרצויה, אולם רק דרך אחת לעשות זאת נכון – במחשבה מקדימה ובהתאמה לצרכים.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטיכם וניצור עמכם קשר בהקדם

השם שלך:

טלפון:

יישוב מגורים:

שם החברה:

משהו נוסף לומר לנו:

דילוג לתוכן