5 טיפים שיעזרו לכם לקחת את העסק לצעד הבא
השאר פרטיך ונחזור בהקדם
ייעוץ מקיף וממוקד
BusinessWise בפייסבוק
באיזו דרך תבחר?
שירותי גיוס הלוואות לעסקים
תוצאות מוכחות
בשלבים הראשוניים של כל בית עסק נראה שברור מה צריך לעשות כדי שהכל יצליח – להתנהל בצורה אחראית, להרחיב את קהל הלקוחות, לדאוג לכך שיהיו מרוצים ושיהפכו ללקוחות חוזרים. אך ישנן מספר פעולות שמאפשרות לבצע קפיצת מדרגה משמעותית ביותר. לא תמיד ברור מהו הזמן הנכון לנקוט פעולות אלה, אך תמיד כדאי שהן יהיו ברשימת המטלות העתידיות, בכדי לממש את המטרות הללו כשהתזמון יהיה מתאים.
הרחבת תוכנית השיווק
בתחילת הדרך תמיד כדאי להתמקד במדיום שיווקי אחד, על מנת לעבוד עליו בצורה ממוקדת, לנתח את התוצאות באופן עקבי ולפצח את הנוסחא להצלחה. לכל היותר, ניתן להיעזר בשני מדיומים (כגון פייסבוק ופרסום בעיתון המקומי). כאשר העסק מצליח וגדל, ניתן לשווק באמצעים נוספים העומדים בפניכם, גם בשל אפשרויות ההשקעה הכספית שמופיעות לאחר שהעסק מתחיל לקצור רווחים.
השקעה בעובדים
ההצלחה של כל חברה או בית עסק תלויה באופן ישיר בהשקעה שלכם בעובדים – ככל שהם ירגישו שההצלחה של העסק היא גם ההצלחה שלהם, כך המוטיבציה שלהם תהיה גבוהה יותר. ניתן להשיג זאת באמצעות מערכת תמלוגים על הישגיות, בעזרת השקעה בימי כיף או במתנות, או באמצעות כל יוזמה אחרת שתשיג את המטרה. מה שהכי חשוב הוא שהם לא יתחילו לקבל זאת כמובן מאליו. לכן, ההמלצה היא שהבונוסים יהיו תמיד בהתאם לביצועים.
עריכת כנסים עסקיים
הליך זה עשוי להיראות כבעל סיכון לחברות מתחילות, אך למעשה מדובר בצעד אמיץ שרק חברות חדשניות מוכנות ומסוגלות לעשותו בצורה המקצועית, איכותית ומיומנת ביותר. עריכת כנסים עסקיים מאפשרת ליצור קשת רחבה של קשרים בתחום שבו אתם פועלים וכן להראות את ההישגיות שלכם לחברים למקצוע ולאנשי מפתח בתחום, כמו גם ליצור קהל רחב של לקוחות פוטנציאליים בעולם האמיתי. פעילות זו גם תעלה את ערך המותג שלכם בשוק, בין המתחרים ובין הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים.
מיתוג מחדש ומיתוג מוגבר
גם אם נראה לכם שהמיתוג הנוכחי מספק, ברגע שתתחילו לעבוד עם מיתוג חדש תוכלו לחוש שינויים מיידיים לטובה בקרב הלקוחות, השותפים העסקיים, הנוכחות ברשת ובשוק ועוד. מיתוג הוא עבודה מתמשכת, ומדי פעם כדאי לשנות כיוון על מנת להעיד על החדשנות של בית העסק.
הרחבת השירותים
הרחבת שירותים היא חלק חיוני מהתפתחות בית העסק. בתור התחלה תמיד אפשר לתפוס נישה אחת, אך בהמשך נדרשת צמיחה בתיק השירותים שלכם. זאת מתוך הבנה של הצרכים של הלקוחות ושל הצמיחה העסקית. בחירת שירותים חדשים בתזמון הנכון היא המפתח להמשך צמיחה ברמה הרצויה.