5 טיפים לשיווק נכון של גן אירועים

Please wait...
ייעוץ
הצלחה או כישלון?
הלוואות לעסקים - לחצו על התמונה למידע נוסף

הלוואות לעסקים
הגדלת רווחי העסק

במדינת ישראל פועלים לא מעט גני אירועים והתחרות ביניהם היא רבה, מטבע הדברים. עם ישראל ידוע כעם שאוהב לחגוג – ישנם אירועים הקשורים למסורת היהודית כמו חתונה, ברית מילה או בר מצווה, וישנם גם אירועים אחרים כמו ימי הולדת, כנסים חברתיים, ימי גיבוש והרשימה עוד ארוכה.

 

מהי מטרת העל של כל גן אירועים?

כשמדובר בגן אירועים בשרון למשל, או לצורך העניין בכל מקום אחר בארץ, הדבר החשוב ביותר בעבור הבעלים הוא לפנות לכמה שיותר קהלי יעד, ובדרך זו לצבור עוד ועוד לקוחות.כמובן, חשוב שיהיו אלה לקוחות מרוצים, שיוכלו להמליץ על הגן לאחרים.

 

להלן 5 טיפים שיסייעו לכם לשווק נכונה גן אירועים

  1. בראש ובראשונה, חשוב שלכל גן אירועים יהיה אתר אינטרנט משלו. הגולשים יוכלו לקרוא באתר אודות גן האירועים ורצוי להעשיר את האתר בכמה שיותר תמונות להמחשה על מנת שהגולשים יוכלו להתרשם. כידוע – אין טוב כמראה עיניים. כמו כן, יש לציין האם הגן גדול דיו לארח מאות אנשים, או שמא זהו גן אירועים קטן ואינטימי. כדאי מאוד לפרט באשר לסוגי האירועים בהם הגן מתמחה ולהעלות תמונות מאירועים קודמים.
  1. אם כבר אנו עוסקים ברשת, אחת השיטות הבדוקות והיעילות לשווק עסקים, ביניהם גם גני אירועים בשרון, היא באמצעות קידום אורגני או קידום ממומן, כאשר האורגני נחשב לאיכותי יותר. ניתן לעשות זאת באמצעות פניה לחברת קידום אתרים, להזמין מאמרים בהם ישובצו ביטויי מפתח רלוונטיים לאתר וקישורים המפנים אליו. את המאמרים ניתן להכניס לאתר וגם להפיצם ברשת. ככל שהקידום יהיה טוב יותר ומכוון מטרה, כך עולים הסיכויים שגן האירועים יופיע בדף תוצאות החיפוש הראשון של גוגל. כאן מדובר בחשיפה חסרת תקדים.
  1. ידוע שבין הלקוחות המראים נוכחות יותר מכולם בגני אירועים נמצאים כלות וחתנים עתידיים. חתונות הן בין האירועים הנפוצים ביותר, ולכן יש לפנות במיוחד לקהל יעד זה: להציע לו מבצעים ומחירים אטרקטיביים ולדרבן את כל אותם זוגות לחגוג לאו דווקא במועדים הכי מבוקשים. מי שיבחר לחגוג את חתונתו בימים או בעונות פחות פופולאריים יזכה להטבות ולהנחות משמעותיות. רצוי לפרסם זאת באינטרנט, בפורומים של מתחתנים.
  1. חשוב מאוד להעסיק אנשי שירות לקוחות, אנשי מכירות ומנהלי אירועים, כך שללקוחות יהיה למי לפנות, לברר פרטים ולקבל מענה לשאלות. על גן האירועים להיות עד כמה שיותר זמין ונגיש ללקוחותיו.
  1. יש לאתר את המיקום האטרקטיבי ביותר. למשל, גן אירועים הממוקם לא הרחק מהטבע, כזה הצופה אל עבר נופים מרהיבים, אולי באזור כפרי או לא הרחק מהים – כל אלה מוסיפים רבות לאווירה. הלקוחות ירגישו שהם בחרו במקום בעל ערך מוסף משלו, לא כזה הממוקם באזור תעשייה צדדי ואפלולי.
דילוג לתוכן